Mevsen benim oğlumuznda göbeği düştüğünde parça kalmıştı dediğin gibi sarı sarı akıyordu . Doktor batticon sürmemi söylemişti . Sıkıntı olmaz merak etme . Kendisi muayenede kahverengi bir ilaç sürdü kulak çubuğuyla . Hemen geçmedi ama zamanla geçti enfeksiyonu artmasın diye hep takip ettim ama