Kızlar kızım 20 aylık 3-5 kelimesi anca var .. sosyal medyada yaştaşlarını görüyorum resmen cümle kurup konuşuyorlar .. ekran var hiç yalan söylemeyeceğim ama o kadara ilgileniyorum ki kitaplar , şarkılar , etkinlikler … etkinliklere odaklanmayı da sevmiyor zaten .. artık randevu alıp doktora götüreceğim. Ama sizi de dinlemek istedim psikolojim bozuldu resmen bir sorun mı var diye.. şarkılar söylüyoruz kendşnce oradaki kelimeleri söylüyor , hareketleri yapıyor birebir ezberinde ama kendisi konuşmuyor .. göstererk ağlayarak isteklerini anlatıyor ben su mu istiyorsun annecim bisküvi mi istiyorsun annecim diye gün içinde heeeep yönelendiriyorum ama yok yani