barbiee_ gokces_mom60 Hiç bir şey 😂 O zamanlar en iyi hastanede ve doktorda doğum yaptım biraz da sıkışıktık istemedim. Ama doğurduktan bi süre sonra iPhone 15 aldı
Nacafa gokces_mom60 doğum yaptığın dönem bütçemiz kısıtlıydı bende devlet hastanesinde doğum yapıp sefillik çekmek yerine özelde doğurmayı tercih ettim hediye yerine
Yusufagahinannesi talhamamy kocanız kendine yatırım yapmış 😂 benimki de arada şey diyor sana burma alalım biraz biriksin sonra arabayı yükseltiriz. Koluma taktığını vermem artık diyorum bundan önce veriyordum artık ev araba var yeter kolumdakiler benim diyorum. Vereceğimi bildiğim için takılmıyor 😂
Yusufagahinannesi talhamamy kocanız kendine yatırım yapmış 😂 benimki de arada şey diyor sana burma alalım biraz biriksin sonra arabayı yükseltiriz. Koluma taktığını vermem artık diyorum bundan önce veriyordum artık ev araba var yeter kolumdakiler benim diyorum. Vereceğimi bildiğim için takılmıyor 😂
ravzarozerin gokces_mom60 ilkinde bişey almadı durumumuz sıkışıktı özelde doğum yapmıştım zaten şimdi ikinciye hamileyim altın kolye ya da bileklik istediğimi söyledim bakalım
seyma0661 gokces_mom60 doğum hediyesi aldırmadım yani ona ayıracak bütçemiz yoktu iPhone almıştık hamileyken yıldönümü hediyesi olarak. şimdi evlilik yıldönümümüz geliyor tektaş yada beştaş düşünüyorum 🥰
Yusufagahinannesi gokces_mom60 trabzon hasır set istiyordum. Aldı. Epeyidir istiyordum buna bu para verilmez diyip vazgeçiyordum aklımdaydı yani hep aldı çok sevindim görünce 😅
talhamamy Yusufagahinannesi Ahahaha aynen öyle eşim bana hediye hep gram veya çeyrek bileklik reşat kolye felan o tarz alır kendini düşünür aslında maksat bana hediye değil😂
minikoalaannesi gokces_mom60 kiz ben bedava dogurmusum ya hic bana bi sey alan olmadi ben kendim dogum sonrasi yatan paramla kendime ajda aldim🤣
damlazeynepayse gokces_mom60 benim hiç künye bilekliğim yoktu çok özeniyordum oyuzden bileklik istedim oda aldı
forumgurmesi 30 gr bilezik almıştı, narkoz etkisindeydim seni ayıltmak için sana bir şey aldım diyerek vermişti çok komik bir andı.😅 bende şimdi ikinci doğumumda 60 gr dan aşağı ayılmam diyerek takılıyorum.😅
maygirl gokces_mom60 begendigim bi künye vardı onu almıstı.çicek bocek vs klasik soylemiyorum bile oyle seyleri.Dogumdan 2 gun oncede arabamı değiştrmiştik..sürpriz oldu 2 gun once değismek..Sezeryana tarih almistik bu yuzden sezeryani ertelemek istemiştim biraz gezeyim şununla die😀tabiki oyle bisey yapmadım işin şakası.