kelebegiminannesiyim Mukaddes_5 ben hiç kullanmadım. 1-2 kez yürürken takayım dedim yanmam oldu öyle olunca çıkardım bir daha da takmadım
Karanirem Mukaddes_5 bence tak ben takmadım zayıfım ama göbegim var ayva cok sacma oldu nromakde karnım tamamen kaslıydı takmalısın 😄
Mukaddes_5 Karanirem ilk dogumumda takmistim karnimda dumduzdu ama ne zaman takmistim unuttum o yuzden buraya yaziym dedim
minikmucizemm19 Dogumdan 1 hafta sonra taktım doktorum onerdı hatta alıp geldım doktorum kontrolde taktı