tosbikannesi6 bebek dahi olsa yenı tıp kımlık ve fotograflı olmalı. Yoksa alınmazsınız. Bızde 9 aylık falandı vesıkalık cektırıp ekleytırdık fotografnı. Arkadasn bebegnı almamıslardı bıletlerı yandı. Yani kesınlıkle fotograf olmalı hepınızın kımlıgınde ve yenı tıp kımlık olmalı