damlazeynepayse 3 aylık bebeğim sadece anne sütü alıyor 7 gündür kaka yapmıyor ama şişliğide huzursuzlukta yok gaz çıkarıyor ama doktora gitmelimiyim ne zamn sorun olabailir acaba
organikirmik damlazeynepayse 10 güne kadar normal diyorlar ama ben doktor önerisiyle 7. Günde fitil verdim 2 kere.
Divayorgunxx damlazeynepayse benim bebegjm yasayana kadar kabiz olmustu sancılı bi surecti , gaz vardı ,pipsi kireclemisti,bobrekde taş vardi hep kabızdı hic cisli bez degismezdim fitil olmadigi surece .
Ebbruc damlazeynepayse oğlumda öyleydi, 3-5-7-10 güne kadar çıktı 11.gün olduğunda doktora götürdüm fitil verildi ama yine düzelmemişti. İdrar tetkiki ve kültürü bakıldı enfeksiyon tespit edildi, antibiyotik tedavisi gördü ve sonrasında düzeldi çok şükür
miran69_ damlazeynepayse eğer mamada alıyorsa hakiki zeytinyağı damlatın 1 çay kaşığı mamaya eğer sadece anne sütü alıyorsa 1 çay kaşığı zeytinyağı verin çok faydasını gördüm
damlazeynepayse organikirmik anladım pazartesi hününe randevu aldım doktorundan şimdi bakalım belki bizede fitil verir
mucizemgelsin61 Benim kızım 6 aylık 15 gündür yapamıyordu doğru düzgün fındık kadar yapıyordu oda zorla beze bile bulaşmıyordu şimdi 2 gündür yavaş yavaş normale dönüyor çok şükür sürekli masaj yapıyorum karnına baktım zorlanıyor ıkınıyor hemen masaj yapıyorum
damlazeynepayse arzuapo büyük ihtimalle bizde fitil kullanıcaz ama baska bi sorunmu var diye korkuyorum acıkcası
mucizemgelsin61 damlazeynepayse çok normal ama bide anne sütü alıyormuş zaten 10 gün olsun yapar muhtemelen benim kızda öyleydi
damlazeynepayse Ebbruc gecen hafta ateslenmişti bütün tahliller yapıldı ultrason kan idrar hic bsey cık adı başka bşeyden süphelendikleri için antibiyotik başladılar zaten ama bakalım yeniden istermi acaba tahlil
damlazeynepayse miran69_ bir çay kaşığı zeytin yağ içiriyorum arada bir bugun poposunuda uyardım acaba yapamıyomu diye ama hic yapmadı zorlamadı bile
Ebbruc damlazeynepayse inşallah çıkmaz, anne sütü tamamen sindirildiği için bazen vücut kaka üretmiyo . Gaz vs çıkarıyosa keyfi yerindeyse sorun olacağını sanmıyorum ama çokta ertelemeyin doktor kontrolünü. Bide antibiyotik genel olarak ishal yapar bebeklerde