Benim bebeğimde de 4 aylıkken başladı şuan 5 ay 24 günlük 7-8. Aya gelşnce geçer ümidindeydim bu yazıyı görünce içime ateş düştü 😂 normalde uyanmazdı hiç bende ellemezdim bir anda 4. Ay uyku gerilemesiyle geceli gündüzlü gerileme oldu sallamadan uyutmaya geçtim şuan sallamadan uyku arkadaşı ve emzikle uykuya geçiyor gündüz 3 uyku yapıyor 2-4 saat toplamda değişiyor. Gece de uyandığında emzik teklif ediyorum önce uyuyorsa geri yatıyorum ama emziği ittirip meme istiyor. Normalde emzik almıyor sadece uykuda emzik kullanıyorum. 20.30 gece uykusuna geçiyor genelde ilk uykuya geçtikten 40-50 dakika sonra uyanıyor ve kesinlikle sadece memeye gelmek istiyor. Sonra ben uyumadan önce besliyorum 23.00 gibi gece 2.30 da uyanıyor 4.30 da uyanıyor sonrası saat başı 🤦🏻♀️ bu nasıl düzelicek ya🥹 hayır o uyuduğu rahat geceleri bilmesem bebektir normal derim 🤦🏻♀️ normali bu değildi ki birşeyler oldu birieyler bozuldu 😂