Oğlum 23 ağustosta üç yaşına girecek ama bu zamana kadar yaralanmadık yeri kalmadı daha önce iki sefer kaşı yarıldı gözünün kenarı falan sonra evde peteğe çarptı ağzını üç tane dişi kırıldı geçende kalem vardı elinde gözünün üstüne düştü kalem Allah’tan gözüne girmedi sadece göz kapağı hasar gördü geçti şükür dün Annemlerle sandalyeyle oynarken düştü burnunun üstü hafif yarıldı bugünde kafasını şifonyerin kenarına çarptı yine hafif yarıldı yani çocuğun suratında darbe Görmedik yer yok geçende hayır yaptık dağıttık daha napalım biz oğlum hiperaktif yerinde durmuyo yaramaz bi çocuk başına da herşey geliyor artık usandım valla onun canı yandıkça ben kahroluyom