dyguarya cataladirenenzeytin mrb kusura bakmayin geç gördüm. Anne sütü sarılığı kendiliğinden geçen bir şey. Tüm testler güzeldi ama sarılık tüm vücudundaydi. Anne sütünü kesmeyin sakın. Kendiliğinden 3. Ayda geçti. Bol bol emzirin. Saglicakla büyüsün inşallah yavrunuz.
cataladirenenzeytin dyguarya evet benim bebeğime de bütün testler yapıldı dün çok şükür bi şey çıkmadı. İnşallah çok teşekkür ederim
asce Benimde bebeğim 2 ay kadar sarılığı sürdü bol emzirme ve hafif güneş almasını sağladım ebemiz güneşlenmek iyi gelir demişti işe yaradı gerçekten
hilalkerem2025 cataladirenenzeytin geçecektir endişelenmeyin bende sizin gibi paniktim hatta fobim olmuştu sarılık. Kan alınıyordu sürekli artık psikolojik olarak çok yorulmuştum ki çok şükür doktorumuz rahatlattı bizi. Şu zamanda sarılık olmayan bebek yok sanırım. Emmesine ve çiş durumuna dikkat edin günde 5 6 kere çiş yapmasını istiyor doktorlar.
cataladirenenzeytin hilalkerem2025 çok teşekkür ederim bende öyle oldum gerçekten peki kaç çıkıyordu hatırlıyor musunuz? Bugün tekrar bakıldı 7 buçuk çıktı total billirubin. Karaciğer idrar yolu crp kan sayımı vs hepsi normal çıktı. Doktor ekstra bi kaç sey daha istedi onlarda normal çıkarsa bi süre mama kullanırsınız dedi
hilalkerem2025 cataladirenenzeytin çok geç dönğyorum kusura bakmayın en son bizimde 7 civarı çıkmıştı sonra geçti zaten. Sizinde geçmiştir inşaAllah Allah tüm bebişlerin sağlıkla sıhhatle büyğmelerini nasipnetsin inşaAllah
1oglan1kiz zhrbhrmck sarı kara duruyodu görenler kime benziyo bu diyodu biz eşimde bende açık tenliyiz
cataladirenenzeytin hilalkerem2025 yani tam olarak geçip geçmediğini anlayamıyorum üçüncü ay kontrolümüz Olacak haftaya artık doktor söyleyecek ama bana Rengi daha açılmış geliyor. Teşekkür ederim
bellisima dyguarya evet tam 3 üncü aya bı hafta kala geçti. Zaten 3 e kadar mutlaka geçiyormuş arastrmistim
zhrbhrmck 1oglan1kiz bi anda mı beyazladı peki birden mi bizim şuan 2 ay 20 günlük 1 haftadır açılmaya başladı rengi kolları bacakları ama yüzü hala karamel gibi