saganak Rica ederim, sevindim rahatladığınıza. Büyük kızım 3 sene özel bir kreş-anaokuluna gitti 08.30-17.30 arası. Ben ve eşim evden çalıştığımız, yardımcımız da olduğu halde tam gün verdik. Diğer türlü okula aidiyet hissetmesinde problem olacağını düşündük dediğim gibi. 3 sene aynı sınıfla beraber büyüdüler. Dışarda çalışan veliler 18.30′da alıyorlar, ben evdeyim diye 17 30′da alıyorum diye kızım surat yapıyordu çoğu zaman. Oyunu bölünüyormuş falan :) Ama tabi ilk zamanlar alışması zor oluyor, biz de yaşadık. Birkaç hafta içinde alışınca sonrası çocuk için de anne-baba için de güzel oluyor.