25 aylık oğlum 5 gündür tuvalet dğitimindeyiz. Çişi yarım günde öğrendi ve 5 gündür hiç kaçırmadı ama kakada herşeyi denedik. Biz de yapıyoruz dedik, oyuncakların da yapmış bak deyip lazımlığa kahverengi oyun hamuru koyduk, bizden saklanarak yapıyor diye yanından ayrıldık, lazımlığı koltuğun arkasına getirdik orda yapıyor hep bezine diye, kitap okuduk kaka kitabı. Kaka çizgi filmi izledik yok gündür altına yaptı bekletip bekletip, dünden beri de tutuyor. Napıcaö bilmiyorum