Balteknem Kızlar zamanında zincir almıştık 5 i 1 yerde için bugün bozdurayım dedim 19 cıvarı geldı satma abla almaya kalksan sana bunu 25 veriririm dedi ben düşünmüştüm ki fazla tutar işleme vs yok sonuçta neden böyle oldu mı 😔
[silindi] Balteknem işçiliğin fazla olduğu ürünlerde böyle oluyor maalesef o yüzden yatırım için alanlar işçiliği en az ürünleri tercih ediyorlar. Zincir sonuçta her türlü kullanılır bence satmayın
Balteknem [silindi] ben işçilik yoktur dıye dusuntum taş vs yok ya öyle bırsey degıl demekkı satmak zorundaydım ama satmadım böyle olunca üzüldüm böyle olmasına
Balteknem Ballikizim99 takmak istediğim yok canım ya kalın sevmıyorum zaten düğünden kaldığı ıcın duruyor sımdı temellı durucak zararlıkmıs megersem gıttım dünyam yıkıldı 30 vs beklerken
prensesanesi01 Balteknem ayarı düşük canım o yüzdendir 24 ayar olmuş olsaydı eğer ki 7 gramsa ve var sayalım ki grm da 4500 tl ise 31.500 yapar ama ayarı düşük olduğu zaman alırken pahalıya satarken ucuza satarsınız bunu unutmayın tabi işçilik felan da var bunu da hesaplamak lazım
Balteknem prensesanesi01 düğün zamanı almıştım ayar olayını bılmyrm dün dıyen de olmadı açıkçası aştın alırken sordum 10 gr olsa 35 gıbı yapar dedı bende umıtlenmıstım neyse her türlü kar etmıs olundu ama neyse altından anlıyorsunuz galba bu ceyreklerın bırlesımlerı var resat vs 28 şık büyük az ıpe takmaya falan onlar ıyı mı yatırımlık ıcın pekı yoksa gram vs ıyı
Balteknem simseklivekalpli malesef bakınca 14 olunca anladım ozaman ıcın bölmeden alınmış yıne kar elde edıldı ama zararmış malesef ya
ipeksiiimom Balteknem o zaman değeri çok fazla düşüyor bozdururken ben de yaşadım pişmanım bozdurduguma keşke dursaydı takardım en azından
prensesanesi01 Balteknem he bide şu var eğer size 19 vermişse bence kabul edin çünkü 14 ayar altın şu anda düşüşte ve 2415 tl 14 ayar bir grm sizin 7 grm gelmişse 16905 tl yapar ayy altın çok seviyorum sabaha kadar bu konu hakkında konuşabilirim 😆😆
Balteknem prensesanesi01 Vallah bende hesaplamanıza bayıldım ınanın lazımdı altını sattım ona gerek yok dedı esım kaldı bu gıdıslede kalıcak galba 14 ayar olduğu ıcın hayırlısı
prensesanesi01 Balteknem grm altın almak mantıklı bana kalırsa ama bizim çevre eşim de olmak üzere hep tam altın alır o da 7 grm şekilde onun da fiyatı su anda 28883 tl bence yatırım için bişeyler almak istiyorsanız sakın işçiliği olan bişey almayın kolye küpe yüzük bilezik çünkü bunlardan çok işçilik alıyorlar