berosunannesi Birkenstock terlik istiyorum ama parmak arası mı normal mi ve hangi renk daha kullanışlı her şeyin altına gidebilecek önerisi olan var mı
[silindi] berosunannesi nude renkler her şeyin altına gider ben parmak arası değil de iki bantlı olanları daha çok beğeniyorum ve rahat ediyorum
mamabear_ berosunannesi parmak arası modeller ayağı daha ince gösteriyor ama 2 bantlı olanlar daha rahat bence. Bir de üstü süet olanlardan alırsanız ben en çok onda rahat ettim
asilsmom_ berosunannesi çift bantlı en şık olanı. Renk olarak da yaz icin renkli giyiniyorsaniz beyaz en doğrusu, krem kahve tonları gidiyorsanız kahve krem nude mantıklı.
Nrkzy berosunannesi parmak arası da kullandım birken 2 bantlı da. Parmak arası olan çabuk deforme oldu yandan kırıldı mantar olduğu için 2 bantlı olan daha sağlam
MamaUygarVibes [silindi] kesinlikle bende parmak arası var ama çift bantlı olandan alacağım hatta beğendiğim modelde var ama stok yok