Nika Memnun musunuz? Yine olsa yine alır mıydınız yoksa gereksiz bulanlar var mı acaba.. kendime bi hediye almak istiyorum alsam mı bilemedim
dnzdnzdnz Nika büyük rahatlık bende samsung var ama ıphone telefonum olsa onu alırdım. Telefon elde olmuyor müsait olamıyoruz sessizde oluyor felan pat saatte herşey
Emlklf ben ilk xioami bileklik tarz aldım iphonum olduğu halde. sonra whach a geçtim ama nasıl rahatlık. sürekli telefonumu biryerlerde unutuyorum sürekli çaldırıp buluyorum. aramaları açıyorum konuşuyorum mesaj atıyorum. adımsayar vs aynı ama sporda kullanıyorum. tavsiye ederim. yalnız zamanla günlük şarj etmeniz gerekecek. ama hızlı şarj oluyor. ilk cihaz çok işlevli olmadığı için bir hafta gidiyordu.
kalbimegedekaldii Çok yoğun telefon kullanımınız varsa belki gerekebilir onun dışında pek bir gerekliliği yok bence, ben de almıştım zaten şarjı sıkıntı 1 gün ancak gidiyor. Tekrar olsa almazdım, bir köşede duruyor şimdi öyle
ciray Nika bende 9. Serisi var, apple watch. Eşim almıştı, ben memnun değilim çünkü şarj etmeyi unutuyorum sürekli. İş yerinde arama ve mesaj içib iyi ama onun dışında bir espirisi yok bence.
Nika ciray yani evde dışarda sürekli telefonu alıp bakmak yerine saatten kolayca bakarım birini ararım aricaksam diye istedim ama sonradan pişman olur muyum bilemedim ben de🫠
ciray Nika eşim dediğiniz gibi kullanıyor, o şarj etmeyi de unutmaz, o nedenle memnun. Ben zaten telefonumu yanımdan ayırmadığım için muhtemelen çok işlevsel kullanamıyorum 😊
hemsireanne112 Nika bende sizin gibi böyle kararsızdım eşim sürpriz yapıp almış çok memnunum evdeyken, işteyken sürekli kullanıyorum
birerkekbirkizannesii Nika 2023 de aldık Watch 8 pil yuzdesı 95 hala çok memnunum 2 sene oldu bı daha olsa bı daha alırım