Kızlar bugün kadın doğuma gittim kontrol için normal doğum yapmış da olsam bi sıkıntı var mı herşey yolunda mı diye 18 Haziran’da doğum yapmıştım. Doktorum ısrarla 3-4 defa korunuyor musunuz dedi evet dememe rağmen sabah da çok az lekelenmem olmuştu dedim leke geldi sanırım regl olacağım artık diye sonra kan istedi benden neden diye sormadım sanırım hamilelikten şüphelendi. E nabızdan baktığımda Total HCG değerim <2 mIU/mL çıkmış sonuçları almaya gidemeyeceğim bazı sebeplerden ötürü hamile değilim değil mi?