Sis-01 oğlum 16 aylık 35 haftalık doğmuştu. Tüm kış bey organik tonik ve miks kullandık, her yemeğine,corbasina sarımsak ve ilik suyu mutlaka katarım. D vitamini hiç aksatmam. Eylül de 18 ay kontrolünde de balık yağı başlayacağım dedi doktorumuz. Yaz kis her gün dışarıdayız ve bildiğiniz park demirlerini bile yalayan bir cocuk 😣🙈 çok şükür hafif atlatırız hasta olsak da.