yavrukurt_ Merhaba anneler, doğum sonrası göz altı çevrem ve bıyık bölgemde lekeler oluştu, bunun geçmesi için öneriniz var mı acab?
cananmirs yavrukurt_ senin yine o kadar mış 3 aylık bebeğim var hamileliğim son aylarınolultu koltuk altı bacaklarım göğsüm göbeğim boynum kirli gibi leke nasıl geçişle kafayı yicem
yavrukurt_ cananmirs onu biliyorum ben yengemde de olmuştu doğumdan sonra geçti hatta bende de oldu biraz sizin dediğiniz kadar olmasa da ama doğumdan sonra yine geçti hatta böyle keselnince kirli gibi çıkar ya o şekilde. Cıkmıştı
Gamzeumay İlk gebeliğimde kaldı bende de 5 yıl geçti üzerinden. Serumlar falan denedim ama geçmedi dermotoloğa gittim o da melazmaların yani gebelikte oluşan lekeler daha derinden çıkarmış q switch lazer önerdi. Onu da kışın yapıyorlarmış kesin geçer mi bilmiyorum 😌