Premsesinnannesi Elinde az kullanılmış mevlüt elbisesi veya güzel elbisesi olan varmı fiyat ve resim atabilirmisiniz lütfen ☺️
Lliinnaa19 Premsesinnannesi Merhaba. Bende beyaz 0-3 ay arası var. Mevlitte 1-2 saat giyildi sadece. Kitikate den almıştım. Internetten bakın isterseniz kitikate de bir tane kız bebek mevlit elbisesi var zaten. Beğenirseniz bende gönderirim fotografları
Elifomermuhammed Premsesinnannesi https://instagram.com/tuananintutuleri?igshid=14bnc8zba9ujy. Çok güzel ve uygun fiyata tutu yapıyor
Ikderce Premsesinnannesi merhaba kızım sadece 1 saat giydi 0 kollu altına beyaz zıbın giydirmiştim çok güzel olmuştu 1 buçuk aylıktı giydiğinde tercih edersen resim atabilirim
elsa56 Bende de var canım ama 3-6 ay çok beğenerek ve araştırarak almıştım kızım giydiğinde 5 kiloydu.
Cansuuummm Premsesinnannesi canım resim gönderecem sana elbise 80tl fiyat 180 e almıştık sen beni ekler misin yada mesaj at cansumutluege