mucizemm94 100 lü 400 lira 80 lide sllepy bana hem pahalı hem kalitesi düşük bi bez özelikle sllepy extra sllepy çok sorunlu bi bez 2 sefer aldım paketiyle çöpe attım birinde kan çıktı diğer pakette bezlerin içinde topaklanmalar vardı ve 300 lira verdim o pakete