Gamzelikiz_34
Bir kere söyledim iki tane gram yapmıştım annemler kızım doğunca kullanın diye yaptı hediye verdiler dedim çünkü annemlerin o ara durumu yoktu ,eşimin ailesi bizi aşırı bunaltmisti benim ailem istiyor ama gücü yetmiyordu hem annemler rahatlasın hem eşim mutlu olsun diye.
Sonra annem bir çeyrek ve geçen de bir bilezik yaptı kızıma.Her zaman para sıkıştırır babam durumları çok iyi şimdi elhamdülillah 🌞💜