zyildiz 1 aya emzirmeyi bırakacağım.Sütün kesilmesi için ilaç kullanan annelerim var mı? Nasıl yaptınız süreç ile ilgili tecrübeli annelerin fikirlerine ihtiyacım var.
Madamehappyyyyy zyildiz Mastit falan olmamak için ise önce gün içinde emzirmeyi bırakın sonra gece 3 kez emiyorsa 2 ye sonra 1 e düşürüp bırakın hem çocuk için şok olmuyor hemde hiç bir şey kullanmama gerek kalmadı ağrı sızım olmadı emzirmeyi sonlandırdığım da.