kedili1anne Kızlar,imdat 🥲 sezaryen göbekleriniz gitti mi ne durumda? Neler önerirsiniz böyle hamile gibi kaldım
ikibebeliannemm kedili1anne yarin 1 hafta olacak dogum yapali hala 5-6 aylik hamile gibiyim suan korse bakiyorum ne beden alsam diye düşünüyordum doktorum cok sıktırmadan korse tak dedi
defnesmam42 kedili1anne bende normal doğum göbeği demek istiyorum 1 yılda net olarak anca gitti göbeğim hala gitmedi gerçi alt göbeğim öylece duruyor bu arada doğumdan önce göbeğim yoktu 52 kilo bir insandım 😅😅
ecempeker kedili1anne valla cok kilo almadığım için ayva gövek gibi kaldı cok yok zayıfladım baya yani bilemiyorum o yüzden
kedili1anne ikikizcem yani sporsuz en azından bu şişliğin inmesü gerekmez miydi böylr baya hamile gibi şiş hala 27gün oldu
ikikizcem kedili1anne 6 ayda baya gidiyor 1 yılda dönerse eski haline döner benim korse taktığım halde sis kaldı