Kızlar İstanbul Arnavutköy’de yaşıyorum burada yaşayıp çocuğunu işte oyun evi ya da kreş tarzı yerlere götürenler varsa yazabilir mi oğlum bir yaşında aradığım iki yer oldu onlar da iki yaş altını kabul etmediklerini söylediler yani sosyalleşmesi açısından psikolog bunu önerdi çünkü bulunduğum yerde park vs uzakta yardımcı olursanız çok sevinirim