Merhaba guzel anneler.
Kizim 3⁵ yasinda.
Dogumundan itibaren farketmis oldugum dudak bagi vardi. O zaman cerrah tum israrlarima ramen, kesilmesine gerek olmadigi icin bizi reddetti.
Simdi gelelim esas mevzuya, kizim konusurken peltek. Ve ozellike ç.r ş harfleeini cikaramiyor.
3 gun once kucuk operasyonla, dudak bagi kesildi.
Zaten hemen bir mucize beklemiyorum ama,
Bu pelteklik kalici mi? Kafamda deli sorular.
S harfini soylerken mesala dilini disleeinin disina cikariyor.
Hani arapcadaki peltek s var ya, iste oyle konusuyor.
Okuldaki pisikolog henuz konusma bozuklugu oldugunu soylememiz erken, dil terapistine gidersen bosa para ve zaman harcarsin dedi, 4⁵ hatta 5 yasa kadar gozlemleyelim dedi.
Konusma, dil terapistine danistigimda, bizi terapiye çagirdi.
E ben simdi ne yapsam? Aranizda benim gibi cocugunda konusma bozuklugu olan? Ya da bir bilen var mi?
Eger terapiye ihtiyaci varsa, gec kalmak istemiyorum.