Hanımlar bu pazartesi günü direksiyon derslerim başlıyor ehliyet alacağım inşallah bundan önce eşim bana arabanın kullanılmasını öğretti çok şükür arabayı kullanabiliyorum , sadece bir sorunum var el frenini indiremiyorum bizim arabamız Fiat egea 1.4 2024 model, el frenini çekebiliyorum yukarıya ama indiremiyorum bileklerim ince halbuki vücudum çok da zayıf değilim boyum 1.62 kilom 76 ama bileklerim çok zayıf, bugün eşimle sürdük her şeyi yapabiliyorum ama el frenini indiremiyorum ben nasıl yapacağım hanımlar ya yardımcı olur musunuz ehliyetimi aldım diyeyim ben o el frenini indiremezsem nasıl yapacağım el frenini kaldırabiliyorum ama indiremiyorum gücüm yetmiyor 🥺🥺😔