Kızım 23 aylık her yaz ayaklarında kabarcıklar çıkıyor. İçi su dolu ve çok kaşınıyor. Kaç kere doktora gittik egzama diyor krem veriyor anlık geçiriyor ama terleme olunca yine tekrarlıyor. Kökten çözüm bulamadık. Bu ara yine çok arttı çocuk kaşıntıdan rahat hareket edemiyor. Patlatmakta istemiyorum yara oluyor sonrasında. Ateşi vs yok el ayak hastalığı değil gibi. Egzaması olan var mı bu şekilde mi oluyor egzama?