Bebeğim önceden süpürgenin sesinden hiç korkmazdı hatta ilk doğduğu sıralar kolik bir bebek olduğu için genellikle süpürge sesiyle rahatlıyordu. 4-5 gün sonra bir yaşına girecek bu zamana kadar hiç böyle bir sorunla karşılaşmamıştım ama şu son iki haftadır süpürgeyi ne zaman çalıştırsam bağıra bağıra ağlamaya başlıyor ve korkuyor sizce bunun nedeni ne olabilir başına daha önce böyle bir şey gelen oldu mu