Kızlar 8 aylık bebeğim hiç ama hiç durmuyor. Sürekli ağlıyor mızmız. Kucağıma alıp gezdirdiğimde ya da arabayla gezdiğimizde kesinlikle sesi çıkmıyor gayet memnun. Ama gel gelelim bir oturalım ya da oyuncaklarla oynamaya teşvik edeyim yarabbiiii sanki ateşe oturmuş gibi çıldırıyor. Çok yorgunum kızlar gerçekten bazen sabrım tahammülüm kalmıyor. Çocuk gibi ağlıyorum 😭 diş süreci mi acaba bilemiyorum ki. Herhangi bir problemi yok iştah iyi pişik yok enfeksiyon grip vs hiçbir şey yok. Kollarımda vallahi derman kalmadı. Uykuları berbat. Çıt sesine uyanıyor. Gece uykusu felaket 8 aylık ama dakika başı ayakta. Yıkılmak üzereyim. Bi öneriniz tavsiyeniz varsa talibim. Kızım da böyleydi. 68 kilodan 48 kiloya düşmüştüm. Hayır benden çıkan çocuklar hep böyle mi oluyor anlamadım ki. Sizinkiler nasıl ? 😞😞