Kızlar sezeryan dikişimin üstünde sert bi şişlik var ameliyatımdan 2 hafta sonra çıktı ondan bir hafta sonra rahmimin üzeri de şişti başına gelen var mı ben yaşadgm bölgedeki kadın doguma gittim ama krem antibiyotik verip 4 güne geçmezse ameliyat oldugun hastaneye git dedi bebegim daha 20 günlük oraya gitmem mümkün degil napıcagımı bilmiyorum