emeall Benim oglum da oyle biz 3 asiyi ayri gunlerde yaptirdik ilk iki asi bacagina yapildi 1 hafta sonra verem aşısını yaptirdik ilk asidan sonra biberon reddi basladi kendi sütümü sagip verdim onda da zar zor icti bizim ki biberon reddi istemiyor onda içmeyi bende kilo alimi az diye veriyordum mamayi simdi de icmeyince acwba doymuyor mu diye dertleniyorum benim de ikinci cocugum