

merhaba iki kere farklı günlerde idrar testi yaptım ve silik çizgi pozitif verdi, daha sonra kan verdim HCG çok düşük negatif fakat 5 gün geciktim, belim ağrıyor, midem bulanıyor ve koku hassasiyetim çok yüksek duş jelinden bile öğüresim geliyor. Gebelik kanda negatif ama değerin yükselme olasılığı var mıdır ya da daha önce böyle benim gibi durum yaşayan