7.5 aylık bebeğim var bebek arabasında bir süre sonra sıkılıyor kalkmak istiyor bana dönükte değil dışarıya bakıyor ama yok gün içinde evde sıkılıyorum biraz hava almak istiyorum ama yok dönüyoruz eve ne yapabilirim sevdirmek alıştırmak için kızlar başkalarının bakıyorum ne güzel duruyor uyuyor