Gokturkmom Kırmızı balık ,A ram sam sam ve Demet Akalın Yerinde Dur 😂Sizin bebeğinizin en sevdiği şarkı nedir 🤗🤍
gizememre Gokturkmom çatma yarım kaşlarınııı diye başlarsam oynamadan duramaz 🥰😂 bir de karpuz adam 😂😂
beybitolat Gokturkmom valla benim karga sesimle söylediğim herşeyi seviyo galiba, hepsine gülüyo kahkahayla 😂 ya şarkıları seviyo yada sesime gülüyo anlamadım😂😂
Gamzelikiz_34 Gokturkmom benim büyük kızımın Hoşgeldin calmadan gir içeri şarkısı küçük kızımında demet akının sefoyla şarkısı 😅🤣