kızıma doğum gününde bir çeyrek parası toplandı sağolsun amcası dedesi babası yengesi verdiler hep geçmişte hep borca gitti paraları ama bu sefer asla ellemicez bir çeyrek parası var sizce çeyrekli bileklik alıp takmak mantıklı mı sizce napsam kızlar banka istemiyorum cok makas farkı var 50 eurosu var birde nakiti 5500 var