Ben blanch ederek atıyorum. Yani yemeklik doğrayıp yıkadıktan sonra önce kaynar suya atıp birkaç dakika haşlıyor, ardından süzgeçle çıkarıp buzlu suya atıyorum. Daha sonra da yine süzgeçle çıkarıp tepsiye serip biraz kurumasını bekliyorum. Son olarak porsiyonluk olarak poşetliyorum.