Kızlar ya bebeğim 6 ay 25 günlük erkek. Destekli oturabiliyo mama sandalyesinde falan. Fakat desteksiz oturtunca çok kısa oturup devriliyo yada öne doğru eğiliyo. Acele mi ediyorum normal mi bu ya? Dün doktor kontrolü vardı bu aylarda oturması beklenir dedi ama bizimki oturamıyo niye😔