30-01-m Kızlar 3.5 ay önce nisanda doğum yaptım . Haziranda adet olmaya başladım 6 gün sürdü . Temmuzda 4 gün sürdü adetım şu an olmam gerekıyor ama olmadım daha . Karnımda şişkinlik var sanki adet olacakmısım gibi arada kasıklarıma ağrı gırıyo test almaya da korkuyorum ya pozitif çıkarsa diye. Sizinde böyle oldu mu adetınızde düzensizlik falan
Niyesordunbucevabi 30-01-m evet benim 10 güne yakın gecikmem oluyor 7 ay önce doğum yaptım hala düzene girmedi adetlerim
birannebirogull 30-01-m gayet normal canım bende martta doğum yaptım 3 ay sonra adet oldum ikinci adetim dört gün gecikti bu ay olduğum 2 hafta gecikti bi anda düzene girmez zaten bende korkmuştum ama normal yani
myangelson 30-01-m geç yumurtlama olabilir, stresten gecikme olabilir, emziriyorsaniz henüz düzene girmemiş olabilir, ufak bir kist olmuş olabilir tabi korunmasız ilişki olduysa hamilelik de bir seçenek. bir sürü seçenek var yani 🥲
30-01-m Niyesordunbucevabi ilk oğlumda böyle olmamıştı o yüzden korkuyorum bende . Akıntım da oluyor adetteki gibi daha olamadım
30-01-m birannebirogull gelmemesi normal zaten ama insan şüphe duyuyor işte , korundugu halde hamile kalanları duyunca
Niyesordunbucevabi 30-01-m maydanoz kaynat suyunu iç adaçayı da işe yarar bide YouTube da adet söktürme egzersizleri var onları yap çok işe yarıyor
ipickot24 30-01-m değildir bence benim 20 gün de gecikti 6 gün erken geldi 10 gün geç geldi ama emziriyorum uykusuzum ve bir tane daha kızım var ev işi vs derken vücut da sapıttı bence zaten kansızlık da var
30-01-m ipickot24 bende aynı senın gibiyim aynı durumları taşıyorum . Büyük ihtimalle bu yazılanlardan dolayı olmadım