dayes Bebeğinizin göbek bağını ne yaptınız? Ben hâlâ saklıyorum 🥹 Gömmek istemedim bilmiyorum duygusal bir bağ kurdum galiba 😂 Minik bedeninden hatıra ve ikimizin ortak bir parçası gibi. Sizler ne yaptınız ve nedenleri 😅 Bekliyorum yoruma ⬇️⬇️
Rumeysakzlkya111 Ben de Kastamonu’da yaşıyorum normalde, Ankara’da büyük bir caminin bahçesine gömdüm 🫶🏻
Bersahefem Rumeysakzlkya111 ben Ankarada yaşıyorum büyük bir caminin bahçesine gömdüm.ama dört yıl evde kaldı sonrasında gömdüm
kirmizibalikbeachte dayes hala Tv ünitesinin dolabında duruyor hsjsjshs kurtlanmayız inş. Vakit bulursak stada gömeceğiz.
newbymama dayes ben de sakladım 😂😂gömmeye kıyamıyorum bi parçamızı gömecek gibi hissediyorum bi ruh hastası ben miyim anlamadım 😂😂