smge06 Nihan hocayı bilmem ama 3 üncüye hamileyim ben 2 doğumumu da esenler medipolde yaptım gayet ilgililer odalara gelince beni her iki doğumda da küçük oda ve camsız yere aldılar ama birinde biz söyledik kabul etmedik odalar dolu boşalınca sizi alacağız dediler. Öyle de oldu ben sezeryanla yaptım doğum. Doğumdan çıktığımda odam değişmişti 2 inci doğumda da biz demeden onlar odaların dolu olduğunu bizi boşalacak odalardan birine alacaklarını söylediler yine aynı şekilde ferah bir odaya geçtim. Şimdi yine orada yapacağım. Allah nasip ederse