10 ay 17 günlük kızım birkaç gündür daha iyi gibi ama ânı ânını tutmuyor, atak uzun sürebiliyomuş biraz diş ateşi ve huzursuzluğu da var bizde, salıncağa bile binmek istemediği zıp zıbından çığlıkla inmek istediği zamanlar oldu ki onlar enn sevdiklerindendi,değişik bi ay 9dan beri çok zorlanıyorum