arzumkartall Hep uğraşıyoruz ama nadir çıkarıyor genelde hep alttan çıkartıyor kızım üstten sürekli çıkartmak zorunda mıyız her yolu her şekli deniyoruz
duyguluinsan arzumkartall yaklaşık 3 aya kadar bizde öyleydik. Şimdi ağızdan her yemekten sonra çıkarıyor, popiş azaldı bu sefer de. 4,5 aylığız bu arada . önemli olan gazın çıkması,bebişin rahatlaması. Yerin önemi yok :)
arzumkartall duyguluinsan valla içim rahatladı çok teşekkür ederim burda herkes çıkartman gerekiyor falan demişler çıkmayan gazı nasıl çıkartıcam dertlendim yani
duyguluinsan arzumkartall kişisel görüş değil, doktorumda onayladı, bizde deneyimledik içiniz rahat olsun 🍀