Selam kızlar 2 ay 15 günlük bebeğim var 20 gün anne sütü içtikten sonra mama takviyesine başlamıştık kilo alamıyordu bir süre sonra emziremedim çok az geliyordu ve ağlıyordu sürekli sağım yaptım verdim ama ancak 1 öğün verebilecek kadar çıkıyordu tüm günde pes ettim sonuç olarak bir kaç gün boşlayınca baktım artık hiç gelmiyor şu an sıkınca 1-2 damla geliyor size uğraşsam tekrar gelir mi çok üzülüyorum doğum yaptığımda sütüm çoktu sonradan üzüntüden stresten azaldı daha çok küçük anne sütü de alsın istiyorum
-