Dilara38 bebeğin baya büyümüş neden stres yapıyosun, yapma. Sütün gerilemesin, Bebek ztn emmiyo. Senin yemiosa memeni hiç almıyorsa 4 saatte bi tamamen aç kalmayasılık ver sütünü sağıp. Ama kesinlikle biberonla verme, bardak kaşık başka bişeyle ver. Onun haricinde de sürekli sık sık göğsünü tutturmak için uğraş yoksa biberonla sütünü almaya alışırsa hep bırakır göğsünü. Ben cok sıkıntı cektim emzirmeye alıstırıken ama sonunda alıştık. Hala da gerçi emmek istemediği zorla tutturudgum cok oluyor da neyse.. bu kadarına da şükür