ilaybilgekizilay Her emzirme sonrası gaz alırken bebeğim kusuyor gazla birlikte bir kısmını çıkarıyor. Sonra biraz daha kusuyor. Anne sütü alıyor ve 14 günlük. Bu durum düzelir mi? Doktor bir surup vermişti ama o da bir işe yaramadı. Bebek de sevmedi zaten.
3kedili2bebekli ilaybilgekizilay eğer reflusu varsa 6. Aydan sonra düzelir endişe etmenize gerek yok kilo kaybına sebep olacak bir şey değil bebisi isitmamaya çalışın ortamı serin tutun bebekler sicaktan da çok kusar