Merhaba güzel anneler
İlk başta Bioderma nemlendirici kullandım
Şu an kullanmıyorum bişey evde oğlumun mustela kremi vardı onu sürdüm yüzüme 5 dk sonra kaşıntı olmaya başladı şiddetli değil ama böyle yüzümde batma hissi oluyor bazı bölgelerde ama gece sürmüştüm
Bioderma kullandigimda da sanki yüzümu iyi emmiyordu nemlendirici nasıl olmalı sizce ?
Nemlendiricinin cildime iyi geldiğini nasıl anlayabilirim