baharrr01 3.5 ay önce sezeryan doğum yaptım göbek ve basen kaldı . Göbeğim 5 aylık hamile gibi basenim de öyle . Buna çözümü olan var mı ödem attırıcı zayıflatı herhangi birşey. Emzirmiyorum