arasbek ates06 emzirme ödeneği nedir ve nr kadar acaba? Ben de memurum ama hiç bilmiyorum 11 aylık oldu kızım bi yere mi başvuruyoruz öncesinde
dgan IBAN bilgileriniz e devlette kayıtlı ise hesabiniza otomatikmen yatıyor ama değilse pttye gidio cekmeniz gerekiyor.
snur99 kızlar doğum yapalı 11 gün oldu ama bu emzirme ödeneği otomatik mi yatıyor internette başvuru falan diyor ama kendim çalışmıyorum eşime mi yatıcak nasıl oluyor