Usnac1995 Ben bulduğum ilk boş yere bırakıyorum ya, 500 mt yürürüm nolcak diyorum 😁 Ya ben eşimle hiç rahat kullanamıyorum, sanki sınavdaymışım gibi hissedip, geriliyorum, normalde yapmayacağım hatalar yapabiliyorum. O yüzden mesela uzun yolda eşim varsa asla ben kullanmıyorum hala. Tek başıma olsam her yere giderim. Araç kullanma fobim bitti yerine eşim varken araç kullanma fobim geldi 😅