Ballloglum Aynı durumu yaşadım, bu arada biz sonradan yan yolları bulduk, navigasyonda gözükmeyen. Çevrenizdeki komşulara sorun; belki de çevre yoluna girmenize gerek kalmaz. Ben şimdi çevre yolunu da kullanıyorum bu arada. Kullandıkça ve dikkatli oldukça geliştirirsiniz. Neden yapamayasınız ki? Kendinize güvenin. Genelde sağ şerit veya orta şeridi tercih edin. Şerit değiştirmeniz gerekince de sinyalinizi biraz erken verin, panik olmazsınız. En azından ilk 1 ay evden erken çıkın, acele etmenize gerek olmasın. Halledersiniz. Kolaylıklar diliyorum🌻