Biz de o hastanede Berkan Aktürke gidiyoruz çok memnunuz ama dediğiniz gibi tss anlaşması yok malesef..Bizde tss var denemek amaçlı Abdülkadir Bey e gitmiştik hiç memnun kalmadık daha odaya girer girmez tss mi yaptırdınız dedi eczaneden ilaç için aradık telefonlara bakmadı ek gıdayı sordum sağlık bakanlığı sitesinde yazıyor dedi gibi şeyler…